poniedziałek, 29 sierpnia 2016

KONKURS | 1000 wyświetleń

Moi drodzy!

Ważne, żeby cieszyć się małymi sukcesami. 
I właśnie z okazji takiego małego sukcesu chciałabym Was zaprosić na konkurs. 
W ciągu 3 tygodni od założenia bloga mamy już 1000 wyświetleń. 


Dziękuję bardzo :)


Regulamin:

1. Organizatorką konkursu jestem ja - właścicielka tego bloga.
2. Nagrodą jest wykonana przeze mnie zakładka do książki.
3. W konkursie mogą brać udział tylko te osoby, które posiadają adres korespondencyjny na terenie Polski.

4. Wygrywa jedna osoba, która zostanie wylosowana spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń.
5. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 3 dni nie odpowie na wiadomość, nastąpi losowanie innego zwycięzcy.

6. Konkurs trwa w dniach 28.08.16 - 11.09.16.
7. Ogłoszenie wyników nastąpi 12.09.2016r.
8. Aby wziąć udział w konkursie należy:

  • wyrazić chęć uczestnictwa w konkursie,
  • być obserwatorem mojego bloga,
  • polubić FP (House Of Books),
  • podać swój adres e-mail,
  • udostępnić informację o konkursie (opcjonalnie + 1 los)

9. Wzór zgłoszenia:
Zgłaszam się!
Obserwuję bloga jako:
Lubię FP jako:
E-mail:
*Link:

5 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Klaudia M
    Lubię FP jako: Klaudia Klaudia
    E-mail: Klaudia.m@x.wp.pl
    *Link: https://www.facebook.com/izabela.orlinska.7/posts/872895009522124

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Beata Kandzia
    Lubię FP jako: Beata Kandzia
    E-mail: beatakandzia@gmail.com
    *Link: https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę również o uwzględnienie mojej odpowiedzi. Wiem, że już parę minut po czasie, ale dopiero trafiłam na tą stronę. I będę już na nią zaglądać. Życzę powodzenia :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń