niedziela, 14 sierpnia 2016

Książkowe dodatki - Zakładki #1

Dzisiaj przychodzę do Was z czymś innym niż recenzja :)

Co kojarzy się z książkami? Co (jak sądzę) w dużej ilości pojawia 
u każdego książkoholika?
Oczywiście! - Są to zakładki :)

Tak się składa, że oprócz czytania książek uwielbiam rękodzieło (i kilka innych rzeczy, ale chwilowo to nie jest ważne :D). W wolnych chwilach tworzę różne rzeczy, między innymi zakładki. Ostatnio powstają hurtowo 
- przygotowuję się do kiermaszu w ramach akcji "Kocham czytać", którą mam przyjemność koordynować w swojej szkole :)
I właśnie te zakładki chciałabym wam pokazać. Może uda mi się Was zainspirować do stworzenia swojej własnej, oryginalnej pracy, która będzie Wam towarzyszyć przy lekturze? :)

Na pierwszy ogień - sówki.


Tak prezentuje się sama zakładka:
A tak wygląda  używana w książce :)

I kilka innych kombinacji kolorystycznych:







Cała armia :)


A Wy? Korzystacie z gotowych zakładek czy może wolicie wykonać je sami? 
Jeśli już coś stworzyliście i chcielibyście się pochwalić - zostawcie namiary, bardzo chętnie zajrzę :)



8 komentarzy:

  1. Prześliczne zakładki, zazdroszczę takiego talentu. Ja bym pewnie nawet z dokładną instrukcją nie potrafiła czegoś takiego odtworzyć. Uwielbiam zakładki, ale moim problemem jest to, że bardzo często je gubię.

    Pozdrawiam Basia z bloga ostatniaksiazkoholiczka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę, że spokojnie dałabyś radę, to wcale nie jest takie trudne :)

      Usuń
  2. Śliczne! Ja umiem robić etui na ksiazki (miedzy innymi) ale na super zakladke poprostu nie mam pomyslu :/ Ale te zakladki mi sie mega podobaja ! Najbardziej podbila mnie ta czerwono-biala sówka ♥♥♥♥♥ Pozdrawiam z świeżutkiego bloga milionyksiazek.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Etui na książki brzmi ciekawie, nigdy się z czymś takim nie spotkałam :) Myślę, że i z zakładkami dałabyś radę. A na bloga będę zaglądać ;)

      Usuń